lauantai 18. tammikuuta 2014

You want a piece of me?!

http://www.youtube.com/watch?v=z8RJo_5_KK8


Älä kysy minulta mitään. Älä kerro minulle, miltä sinusta tämä tuntuu. Olet täällä ja näet missä häpeä, missä syyllisyys. Älä tule ja kerro minulle sitä, minua ei kiinnosta tietää.

Kulttuurihuora. Tunteiden salakapakka. Minä jaan itseäni palanen palaselta, kerron sinulle miltä minusta tuntui.

Enkelihuora. Pyhä madonna. Jumalan äiti ja kaikkien hylättyjen lasten iltarukous.

Ota minusta palanen. Ota se mikä sinua kiinnostaa. Pysy poissa tieltäni, äläkä kerro minulle miltä sinusta tuntuu. Kerro hänelle, joka on valmis kuulemaan.

En vastaa sinulle. Minun häpeä kourassasi karttanasi tulet, mutta minä työnnän sinut pois.

Tässä on minun raja.
Älä tule.
Älä sano.
Älä koske.

KATSO VARJOISTASI, JOS TAHDOT
mutta ota siitä itse vastuu.

MINÄ EN OLE VASTUUSSA SINUN KATSEESTASI.
Olet täällä omasta syystäsi.
Joko tirkistelet tai sitten haet jotain, mitä et edes tiedä.
Ehkä tiedätkin, mutta silloin sinun ei sitä tarvitse selittää minulle
eikä kenellekään muullekaan.

Niin kauan kuin sinä selität, sinä et tiedä pohjia myöten eikä siitä kukaan syytä.

Ikuinen rajaton rakkaus.

Minä uskon siihen.

Jumalan äärettömyys, jumala sinussa ja minussa.
PYHÄ MINUSSA PYHÄ SINUSSA
piilossa kaiken kivun ja tuskan alla syvälle hautautuneena
PUHDAS PYHÄ YDIN
Jos et usko siihen, älä yritä tahrata minun uskoani tulemalla huutamaan siitä minulle.
Huuda tuuleen.
Huuda kaltaisellesi, joka uskoo sinua.

Jätä minut rauhaan.
Jätä minut rauhaan.

TÄSSÄ ON MINUN RAJAT.

Jos minä annan, annan omasta kipeästä tahdostani.
En ole Enkeli.
En ole enkelihuora, enkä madonna Maria Jeesus Kristus.
Olen vastaasi tullut kulkukoira,
lonkka irti nyrjähtäneenä.

Olen säikähtänyt kissa, josta näet vain varjon kutsuessasi sitä luoksesi,
silittääksesi
LUULLESSA ETTÄ SE SINUN SILITYSTÄ KAIPAISI.

Olet omissa harhoissasi
kuten minä,
olet omassa unessasi
johon kuvittelet minut ja minun tarpeeni, ja oman osuutesi.
Minä en ole se miksi minua luulet.

Mitä enemmän varjoissa seisot ja sieltä katsot
mitä pimeämmässä olet
SITÄ VARMEMMIN ITSEÄSI KATSOT

Siis älä tule ja kerro,
en halua tietää.

Ei kuva ole likainen,
vaan katse joka sen tahraa.


1 kommentti:

  1. http://www.youtube.com/watch?v=ymLB3AwyRjk

    Älä ole järjen ääni pimeässä, harhapolku hämärässä... sano sanat, jotka sydän kuulla haluaa, ole ihme, joka rikkinäistä lohduttaa.

    VastaaPoista