maanantai 27. tammikuuta 2014

Hei Huolestuneet!

Nonni. Tulihan se sieltä, mitä jo hetken odotin. Huolestunutta kommenttia lukijalta, joka tuumii, että olen aggressiivinen netissä.

Älkää herranen aika ottako kaikkea niin vakavasti. Tämä on yksityinen blogi, vaikka onkin julkinen. Jaan tasan tarkkaan sen mitä haluan. Jos pystyn jakamaan enemmän kuin sinä, ei se liene sinulta pois.

Ja ei, en pelkää "internetin kovaa maailmaa". Olen oppinut mm. terapiassa sen, että jos olet ollut ns. negatiivisessa julkisuudessa, älä koskaan googlaa nimeäsi. Olen sitä noudattanut jo kauan aikaa. En koskaan googlaa nimeäni enkä mene palstoille, joissa ollaan anonyymeja. En enää. On ollut se aika, että olen mennyt, mutta nykyään keskustelen vain omalla nimelläni toisten nimellisten ja kasvollisten kanssa.

Näin on jämpti.
Rauhaa ja rakkautta sinunkin päivääsi, kanssakulkijani.

Ystävältä saatu lyhty




2 kommenttia:

  1. Mun mielestä et oo liian aggressiivinen. Mää nautin siitä, että sää uskallat antaa palaa. Mun kokemus on, että päästelet menemään mun ja monen muunki puolesta... Jos ymmärrät mitä tarkotan, itellä ei vielä pokka riitä siihen mihin sää pystyt... (Ihana lyhty sulla, hihi,)

    VastaaPoista
  2. Joo ja tämä on siis MUN blogi. Terapeuttisen kirjoittamisen tyyssija. Kirjoitan tänne ihan mitä haluan. Minun mielestä jos en kerro nimiä, kunnioitan toistenkin rajoja. Jos sitä ei kestä, mikään ei estä valita olla lukematta tätä blogia! Valinta ja vastuu on lukijalla myös. En nyt vain suostu kirjoittamaan koodikielellä enää. Jos et sitä handlaa, unohda minut ja pysy pois täältä. Ja tää nyt ei ollu tarkoitettu sulle Katarooma. <3 :)

    VastaaPoista